Home Job Postings Logistic Operation & Innovation Support 직원 모집 – Hazleton, PA This topic has replies, 0 voices, and was last updated 2 days ago by Katherine. Now Editing “Logistic Operation & Innovation Support 직원 모집 – Hazleton, PA” Name * Password * Email Topic Title (Maximum Length 80) Company * Location Expires at Hazleton, PA 지역 기업에서 근무하실 Logistic Operation & Innovation Support 직원을 모집합니다. Contract Period: 1 year + extension or direct hire opportunity Level: Staff member or Senior Location: Hazleton, PA (On-site) Hours: 8:30 AM – 5:30 PM <strong>Responsibilities:</strong> - Provide overall warehouse operational and administrative support to all departments in all positions - Continuous process improvement suggestions and project execution assistance - Project and new initiative execution support - Support WH damage reduction campaign to help reduce damages and claims - Compile reports and dashboards to assist with predictable management - Reporting and presentation preparation and assistance as needed by site leader - Report any discrepancies to the proper department(s) leadership team - Assist in training leadership (leads and supervisors) in new/current processes and provide documented training records - Track WH operation trends through internal productivity tracker and report results to leadership team - Manage additional tasks required by Site/General Manager and Client - Weekly Block Inventory Report shared with site leaders and inventory teams - Claims Ticket Validation and reporting to SDS Claims Team - Daily operations reporting shared with WH leadership teams - Warehouse improvement initiatives and follow ups - Inventory, Returns, Outbound, and Inbound support provided to NJT WH's as needed - Inventory Management with Cycle Counts - Monitoring Cycle Count % Accuracy and Discrepancies - Inventory Adjustment Validation Root Cause and Action Plan - SOP management - Cello KPI Monitoring <strong>Requirements/Qualifications:</strong> - 2+ years of experience as an operations supervisor or similar warehouse supervisory position - High School Diploma or GED Required - Excellent knowledge of data analysis and forecasting methods - Working knowledge of inventory management software (e.g. ERP) - Ability to accurately track inventory and create reports - Possess an analytical mind with strong math skills - Excellent organizational and planning skills - Outstanding communication and interpersonal abilities - Reliable and trustworthy - Ability to travel ~10% to other US warehouses - Relevant qualifications (e.g. CPIM) are a plus ** Send your resume to: recruiting@people4nets.com | 214-444-0240 ---------------------------------------------------------- <strong>주요 업무:</strong> - 창고 전반의 운영·행정 업무 지원 - 운영 프로세스 개선 제안 및 프로젝트 지원 - 신규 프로젝트·이니셔티브 실행 보조 - 창고 내 파손률 감소 캠페인 지원 - 운영 리포트 및 대시보드 작성 - 사이트 리더 요청에 따른 각종 보고 및 프레젠테이션 준비 - 운영 오류 및 문제 사항을 관련 부서에 보고 - 리더십(리드·슈퍼바이저) 대상 신규/기존 프로세스 교육 지원 및 문서화 - 생산성 지표 모니터링 및 리더십 팀 보고 - 사이트/총괄 매니저 및 고객사의 추가 요청 업무 수행 - 주간 인벤토리 리포트 공유 - 클레임 티켓 확인 및 SDS 클레임팀 보고 - 일일 운영 현황 리포트 공유 - 창고 개선 활동 및 후속 조치 - 필요 시 NJT 창고(재고·반품·입·출고) 지원 - 순환 재고조사(Cycle Count) 및 재고 관리 - 재고 정확도 및 차이 모니터링 - 재고 조정 내역 검증 및 원인 분석·대응 계획 수립 - SOP 관리 - Cello KPI 모니터링 <strong>자격 요건:</strong> - 창고/물류 운영 슈퍼바이저급 이상 경력 2년 이상 - 고등학교 졸업 또는 GED 필수 - 데이터 분석 및 수요 예측에 대한 이해력 - 재고관리 시스템(ERP 등) 사용 경험 - 재고 추적 및 보고서 작성 능력 - 분석적 사고 및 수학적 이해도 - 우수한 조직·계획 능력 - 커뮤니케이션 및 대인관계 능력 우수 - 신뢰성과 책임감 필수 - 미국 내 타 창고 방문 가능(약 10%) - 관련 자격증(CPIM 등) 보유 시 우대 ** 채용 절차: 서류 전형, 전화 인터뷰, Onsite 인터뷰 ** 지원 및 문의 방법: recruiting@people4nets.com 으로 이력서 송부 (담당자: Katherine), (문의) 214-444-0240 I agree to the terms of service Update List