Home Forums Job & Work Life h1b consular processing (non-COS) 으로 스탬핑 받아보신 분 계세요? This topic has replies, 0 voices, and was last updated 6 years ago by dg. Now Editing “h1b consular processing (non-COS) 으로 스탬핑 받아보신 분 계세요?” Name * Password * Email Topic Title (Maximum Length 80) 한국이든 캐나다든 대사관에서 스탬핑을 받아 와야 하는 상황이면 보통 회사에서 flight를 reimburse 해주나요? I agree to the terms of service Update List