Home Job Postings General Affairs Assistant Manager 모집 – Taylor, TX This topic has replies, 0 voices, and was last updated 1 day ago by Katherine. Now Editing “General Affairs Assistant Manager 모집 – Taylor, TX” Name * Password * Email Topic Title (Maximum Length 80) Company * Location Expires at 텍사스의 어스틴 근처 Taylor에 위치한 기업에서 General Affairs(총무팀) Assistant Manager를 모집합니다. Condition: 1 year contract + direct hire Location: Taylor, TX Employment Type: Full-Time / On-site Benefits: Medical/Dental/Vision, PTO(after 60 days of probation) <strong>직무 개요:</strong> 회사의 원활한 운영과 효율성 증진을 위해 사무 및 안전 시설에 관련된 물품 구매 및 관리, 자산 관리, 사내 행사 기획 및 운영 등 다양한 행정 및 운영 업무를 총괄하는 핵심적인 역할을 담당할 총무부 매니저를 채용합니다. <strong>주요 업무:</strong> - 사무용품, 안전물품 및 장비 등 운영 물품 구매 및 관리 - 사무환경 유지 및 비품 관리(물, 커피 포함) - 차량 렌트 및 숙소 제공 등 임직원 지원 업무 - 현장 및 캠프 방역, 해충 방제 관리 - 회의, 출장, 항공권, 케이터링 등 각종 일정 및 물류 지원 - 월간 구매 보고서를 작성 및 구매 현황 및 분석 제공 - 협력업체, 공급업체 관리 및 관계 유지, 품질 및 비용 효율성 확보 - 기타 그룹 리더 지시에 따른 업무 수행 <strong>자격 요건:</strong> - 고등학교 졸업 이상(대학 졸업자 우대) - 관련 경력 5년 이상 - 뛰어난 조직 관리 및 시간 관리 능력 - 영어/한국어 이중언어 가능자 우대 - 유연한 근무 가능자 우대 (신속한 건설 일정에 따른 연장근무 필요 가능) - 우수한 문서 작성 및 의사소통 능력 -------------------------------------------------------------------------- <strong>Responsibilities:</strong> - Efficiently procure and organize essential office supplies, safety materials, and equipment to support daily operations - Oversee the office environment and manage office products, ensuring the availability of necessary supplies and equipment, including water and coffee - Administer employee accommodation, including car rentals and housing arrangements - Implement and manage pest control measures at both the camp and site locations - Coordinate logistics for meetings, business trips, flights, and catering services - Prepare and present monthly purchasing reports to the group leader, providing insights into procurement activities - Develop and maintain strong relationships with vendors, suppliers, and service providers to ensure quality and cost-effectiveness - Other tasks at times as assigned by group leader <strong>Qualification/Requirements:</strong> - High school diploma (GED), but bachelor’s or associate degree preferred - 5 years of relevant experience - Exceptional organizational and time management skills - Bilingual (English, Korean) Preferred - Flexible working hours preferred (extra overtime due to fast track construction) - Well written and verbal communication skills ** 채용 절차: 서류 전형, 전화 인터뷰, Onsite 인터뷰 ** 지원 및 문의 방법: recruiting@people4nets.com 으로 이력서 송부 (담당자: Katherine), (문의) 214-444-0240 I agree to the terms of service Update List