Home Talk Free Talk 주식고수없냐?고점인데 사야되냐? This topic has [3] replies, 0 voices, and was last updated 3 days ago by 팍민. Now Editing “주식고수없냐?고점인데 사야되냐?” Name * Password * Email Topic Title (Maximum Length 80) 유튜버들은 고점이래도 사라고 하는데 우짜면 좋노? 7ㅡ10 월 사이 폭락좀 오냐? 주식 아다 떼기 노무노무 힘든다 I agree to the terms of service Update List